Sista slutklämmen nu

Förra veckan bestod till mesta dels bara av plugg.
Denna vecka har varit precis likadan.
Imorgon tar det allra sista pluggandet slut för den allra sista gången och det känns både skönt och skrämmande. Men med tanke på de senaste veckornas frustration, mest bara skönt.
På fredag skall det verkligen firas att alla betygen är satta oavsett resultat vilket innebär odräglig onykterhet åter igen! Klassfest + 3:3 kommer förgylla kvällen och lite förhöjt promille på det så blire toppen!
Visserligen önskar jag att Aniz kunde vatt med å fira eftersoom att hon behövs i sånna lägen! Ingen fest utan anna, Men nu får jag helt enkelt nöja mig med att ha henne i tanken,
precis som varje dag annars..
I miss you .

MEN blicka framåt Wanja! Toppendatum framför dig nu!
23/5 - betygen sätts - utång och 3:3 - FIRAA
28/5 skattjakten
29-31/5 Siesta
3/6 Karnevalen
5/6 STUDDAN
8/6 Bal

En hel sommar ger jag sedan åt scan och i Augusti lämnar jag Svearike för att besöka ön Korsika men i själva verket slänga armarna om Aniz.

Datumen därefter vågar jag dock verkligen inte tänka på ,.

Ett sista tillägg för att beskriva alla mina känslor för dagen,
Jag avskyr kemi och ser ingen logik i varför det måste finnas ,
plus,
att jag är förbannat trött på dig! Enligt vår verklighets system finns det tydligen vissa människor som aldrig är bra nog.
Undra om saker och ting hade förändrats om jag bytt namn..
Eller om jag lägger bena på ryggen och försvinner härifrån,
kanske.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en trevlig kväll :)

2008-05-21 @ 18:33:16
URL: http://wlisa.blogg.se
Postat av: Rebecca

Men man kan ju bara inte få nog av plugg. Så är det bara

2008-05-21 @ 18:37:53
URL: http://rebcca.blogg.se
Postat av: Natalie

Ja det är sjukt mkt skola nu innan studenten :S

2008-05-21 @ 18:38:13
URL: http://Ntm89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0