Arbetsporr

Scan kan vara det snuskigaste i världen.
Men jag älskar verkligen det stället.
Snusk-kamrater.


(och nej, är svaret för er som tvivlar och skakar lite lätt och oroat på huvudet: jag kommer inte att stanna där för evigt så som de flesta som jobbar där men att blicka framåt känns fullkomligt oväsentligt då det inte skapar annat än oreda och inte minst beslutsångest.
Jag tänker därför låta nuet vara lika väsentligt som det är aktuellt och helt enkelt skumma mig förbi tankar om framtiden tills dagen då den faktiskt kommer. )
-

Att tjäna pengar är trots allt ingen värst korkad plan för en dock så korkad livsamatör.
-









En dag blir allting bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0