På er begäran

En önskan om ett gladare inlägg har nått mitt förfogande och jag har nu beslutat att skapa en lite mer harmonisk stämning.
Inte för att jag känner något större behov till att blotta min krystade välgång till en större uppsats men mer ett kort bekräftande på att allt är okej.
För bakom all förvirrande förändring så är allt egentligen bara bra.

Jag har dock en önskan om att tjejer kunde dämpa lite av det kvinnliga hormonet och stärka lite av det motsatta.
Det skulle nog bli en enklare värld att leva i då.

Snart är det nyår och jag är sugen på Berlin. Kristianstad har för länge sen erbjudit allt som finns att erbjuda och jag känner mig färdig här. Nästan så pass mycket att jag börjar känna mig patetisk ur min sysslsättning.

För övrigt så höjer den nyss inledda julstämningen min lust till livet just nu och vore det inte så bra att ljustakarna lös i alla fönster och de pyntade gatorna haft sin charm så hade mitt liv lika bra kunnat dö ut här och nu.
Men tiden har sin rätt att falla på sin plats när den går.
Allting är bara bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0