Meningslöst men kanske,

Jag har börjat fundera lite kring meningen med denna egentligen fullt meningslösa blogg fylld av gnäll och traumatiska missöden från ett fullt lika meninslöst liv i allmänhet.
Jag menar här radar jag upp mina dagars event och gnäller över vart mitt liv är påväg att leda mig i tron om att någon faktiskt skulle bry sig.
Jag är övertygad om att ingen har nåt större intresse av vad jag sysslar med om dagarna lika lite som jag faktiskt kan tycka att det kvittar men fortfarande så finns det nån magnetisk dragkänsla som för mig tillbaka.
Kanske är det egentligen så att jag skriver för min egen skull mest för att skriva ner mina tankar för att lätta på bördan som dem medför.
Eller så är det kanske bara av den enkla anledningen att jag känner för det och nånstans kanske till och med njuter lite lätt av tanken att folk faktiskt tar sig tiden och läser.
Det behöver väl egentligen inte vara svårare än så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0