Yes ja jajamensan

Man kan väl säga att det känns i både kropp och själ att man så flitigt försummat sin sömn under denna helgen.
Jag har ont i både hals och huvud och trots att det känns som om jag i vilken kommande sekund som helst hade kunnat falla ihop så ska jag jobba om 3 timmar.

Fredagen spenderades med min kära familj efter att mamma ansträngt sig till sitt allra max om att ha mig hemma under i alla fall en idol-kväll.
Till min räddning kom dock Petra som livade upp taket hos familjen Ebbesson även om mamma tycks tro att hon gör det så bra själv.
Men likt så många gånger förr fick jag säga till henne att hon faktiskt inte alls är lika rolig som hon försöker att vara utan endast när hon inte är medveten om det. Hon lät sig dock inte förhindras och tog sig istället ann utmaningen i den arga leken för att i den vinna över min oslagbara syster, Hanna, vilket i även detta fall fick behålla sin titel som den oslagbara och mamma blev sittande utan ett ord att dela.

När väl kvällen började lida mot sitt slut blev jag plötsligt fullständigt överenergisk och spenderade därför resterande timmar av natten hos Linn tillsammans med vin, farliga byggtsällningar, Stephen King, kines, jessi, marie, axel och scrubs. 
 -

På lördagsmorgonen var det dags för omedelbar återhämtning då kvällen skulle spenderas i Capion-Malmö, för att fira den 21 år fyllda Sara.
Man kan väl säga att kvällen blev fylld av galenskaper och trots min intervallfeber så vart kvällen av självaste, top notch.

Inledningsvis började vi vårt firande med mat och hårplattning, vilket urartade till romshot och dans med golvmopp.














Tokig tjej som höll samtalsämnet uppe och ledde oss in på en hel del spår
angående hennes 6 månaders period och diverse.
Det urartade ganska rejält efter ett tag då vi spunnit virade på detta uttalande och låtit det
leda till " landningsbana, den danska flaggan och D&G".







Väl redo för utgång sedan tog vi oss till white där jag och Anna fann vårt byte på dansgolvet.
Då menar jag inte byte som i "snygg malmöbo" utan byte som i "asäcklig bunnytjej".
Så efter ett antal försök från oss båda så lyckades jag till slut med att rycka av denne tjejs bunnysvans.


Man kan väl säga att jag är nöjd.






Kvällen fortsatte att urarta då vi lämnat White och tatt oss till McDonalds.
På vägen dit citerades och imiterades "Mia och Klara" vilket vi kommit fram till attt vi lyckats sprida runt om i både sverige och Europa.
Väl på Mc tog det inte lång tid innan vi blev bundisar med lizie i kassan men hatade av resterande.
Imse vimse spindel klättrade i ett träd, "har jag nånting i örat", Turkhat, Johannes, plusmeny, killen i bruna tröjan, "vissa får andra inte", dansk-slag och "oh my God is this human" sammanfattar väl det hela ganska väl.

Kvällen avslutades sedan med skratt till dess fulla grad samt en kombination av godis och Meris vid namn, bodyshots.

-

"Vissa får andra inte, vissa får andra inte. Vilka intressssanta tjejer, "
-Yes ja jajamensan.






Kommentarer
Postat av: Amandaaa

gud fan fin din hårfärg e wanja!!!



ville bara säga det du :) pusss

2008-11-10 @ 16:24:52
URL: http://xoxoamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0