Asså nejnej!

Okej nu har jag och Linn lyckats konstatera att alla Chihuahuaägare är fullkomligt efterblivna!
Jag vill hänvisa till några annonser vi funnit på blockets hemsida som alla stärker vårt argument!


Pris: 16 000 :-

zimba 2kg tim 1.8 valparna väger 1.5 kg första kullen nu ska hon ha 2 kullen och det är samma hane. båda har bra mentalitet zimba är beige är time black tan. Om ni vill veta hur valparna blev hur dom är mentalitet så kan ni få prata med dem vad dom tycker om valpen. Så kan ni få kort på hur dom ser ut som vuxen.5000 hand pening när ni har valt valp ingen foder värd eller av betalning obs! Kö lista om ni missar 2 kulle så får ni vänta 1 år så kommer jag ha min egen hund blue fawn tea cup väger 1.6 kg, 2010 höst kostar 17000 kr kö lista där också först till kvarn. Många som är intresserad så hör av er på en gång snabbast är att ringa. kollar inte så många gånger på email. den kommer att bli chipad avmaskad hälso kontroll.

Pris: 7 000 :-

Jag har tre Chihuahua valpar. två tikar och en hane. Stamtavla valpar. Bra med barn och de älskar företaget. Alla valpar är redo att gå.

Pris: 0 :-

milton heter jag har stamtavla väger 1.6 så jag är en liten hund.Finns det några tjejer som vill para med mig. Har bra psyke min far är champion i Dkuch, Norduch, Intuch, SV-07 så kommer från en bra avel båda föräldrarna är blue fawn. Hör av er till våren när det är dags att löpa så kommer jag charmar dig.Vill ha lika mycket som du säljer en valp eller att jag behåller en valp om jag tycker den är fin.

Höjden av inkompetens,
aningen skrattretande men dock högt vilseledande.


Kommentarer
Postat av: Linn

hahahah JAG DÖR NUU

2008-10-15 @ 19:40:39
URL: http://linnfriman.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hejhej:) Ha en trevlig kväll! :)

2008-10-15 @ 19:45:45
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: kajförfan

det där var faktiskt helt sjukt jävla bra. ska du köpa hund?

2008-10-16 @ 22:14:56
URL: http://jkfashionswe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0