Back on track

Imorgon återvänder jag till köttfabrikens nattverkstad tillsammans med snuskiga polacker och sexiga tyskar!
Förhoppningsvis kommer jag lyckas hålla mig ifrån köttkvarnen och behålla mina fötter denna gången också.
Något som låter orimligt för min sort men utan rätt inställning finns det ingenting som fungerar!

I helgen blir det förresten massa tarkan och dans kombinerat med medelpass utan sömn.
Jag insåg nyss att hösten kan vara ganska gemytlig trots kylan men med närmare eftertanke så blir allt vad man gör det till.



Not how we're supposed to be
though,
just they way we like it









Kommentarer
Postat av: A

Så sant sis.

2008-10-23 @ 21:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0