Tack till världen och till min hemlösa utstrålning

Nu börjar tiden bli knapp och inom en timme kommer jag att sortera grissvål åter igen. Vilken hyllande ära vill jag tycka.
Jag måste dock erkänna att jag är lite nervös inför starten eftersom att scan har en viss tendens till att alltid överraska, både på gott och ont. 
 
Jag ska faktiskt springa ut till bussen nu i mina söndriga converse och hoppas på att jag inte missar den men jag vill innan dess hinna med att ställa en enkel fråga som följaktligen bör ha ett lika enkelt svar,
MEN efter i morse så har jag skapat en viss oroande tvivel kring tanken!

Okej ni vet hur en fullt normal människa faktiskt kan irritera sig på att solen är ivägen när man skriver sms mitt på lilla torg och därför lite snabbt och enkelt väljer att sätta sig på huk mot en husvägg och fortsätta skrivandet där?
(tack, jag menar väl det.)
Uppenbarligen så finns det de människor som anser att detta sorts agernande tillhör de hemlösa och utan att tveka traskar en av dessa människor fram till mig och slänger fram två kronor!
Jag höjer min blick utan att riktigt förstå varför det regnade pengar framaför mina fötter och möter i detta ögonblick en medelålders dam som ler lite sympatiskt mot mig precis som om hon gjort mig en tjänst.
OKEJ,
tack din jävla hynda som inte bara anser att jag ser ut att behöva en slant för att överleva, men också för att du dessutom är så snål att du endast bjuder mig på två spänn!
Vad tror du en hemlös 19åring ska kunna köpa för det?

THE WORLD MAKE SENSE AGAIN!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fyra tuggummi!

2008-10-25 @ 19:46:17
Postat av: A

Hur lyckas du Wanja Ebbesson?

2008-10-26 @ 11:17:26
Postat av: Bi....

AAAA Hur lyckas du Wanja Ebbeson.. varje gång. hehe ;D

2008-11-23 @ 08:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0