So far so good

Fluan- Jag sätter ett kryss för en barnportion till dig Tony. Du är väl inte lång nog att få beställa nånting annat!
Tony- "hehe hum", innebär det att jag får mer alkohol till maten då?

Fluan- Tony din dumme jävel, dom serverar inte alkohol till barnmat!

(internt för dem som känner till längden på denne Tony och humorn hos denne Flua) Jag skrattar fortfarande ihjäl mig.

Då har man snart jobbat i en vecka och det kräver en utvärdering .

Bortsett från min handledsvärk och svidande ryggskott så är scan fortfarande av samma snuskigt trivsamma skick som i somras.
Jag saknar visserligen dem som brukade fylla ut bordet i fikarummet och skratta åt något så meningslöst som att klockan var tre på natten, men med Fluans brutala humor och lill-Tony som det svarta fåret så får man vara nöjd ändå.

Dock verkar inte min kära vän "snyggelektriker i blåkläder" lika glad som överraskad när han såg att jag återvänt till köttfabrikens förfogande.
" Inte en maskin har gått sönder på två månader men det kunde jag väl ana att när du återvänt så är det de första som sker".
Jag ber om ursäkt för min aningen otursmedförande aura men jag är faktiskt nästan säker på att du älskar mig ändå.

Så på så vis kan man väl säga att allt är i sin ordning. 
Fluan bor fortfarande hemma och tar ut sin humor från pojkrummet på jobbet och jag är fortfarande välkänd som den klumpiga. Burim gillar fortfarande att retas och Kalid är lika knasig som vanligt.
Tyskarna är precis lika snuskiga som i somras och jag trivs.
Jag känner inte att jag har något liv för tillfället men jag trivs.


Kommentarer
Postat av: Bi....

"Jag saknar visserligen dem som brukade fylla ut bordet i fikarummet och skratta åt något så meningslöst som att klockan var tre på natten"



Aaa lilla wanja, det var tider det..:D

2008-11-23 @ 08:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0