rubrik tar alltid så lång tid

Med risk att bli tjatig och inte minst lite i närheten av patetisk i ett allmänt folköra så struntar jag i att säga hur mycket jag fortfarande saknar Turkiet men undanhåller inte att tanken finns. För det gör den, varje sekund. Och bättre blir det inte av att varje aktuell låt både på radio och ipod påminner om vistelsen och allt därtill. 

Just nu är mitt tillstånd fullkomligt instabilt vill jag försäkra.
Om det är möjligt så är jag fortfarande onykter rent fysiskt och jag har dessutom tvingats jobba hela dagen i det tillståndet så jag funderar litegranna på att hoppa från ett biltak på motervägen men jag överväger.

Med lite Timbuktu i hörlurarna tänker jag nu luta mig tillbaka och förhoppningsvis återfå min förlorade sömn som jag så flitigt försummat under det senaste dygnet.
I tanken finns fortfarande en längtan tillbaka men också en längtan och ett hopp om att planerna inför nästa år skall gå som planerat.

Förresten så kommer det bli helt underbart i så fall.
Nu ska jag sova.
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0