Va tyjst med dehj papskaleh

Att sakna Turkiet och alla underbara Turkar från Alanya var inget jag för lite mer än en vecka sen såg som en möjlighet.
Men nu när jag fått uppleva den turkiska miljön och den fullständigt galna tillställningen under varje timme på dygnet så ser jag mig inte göra annat.

Denna veckan har varit den bästa i mitt liv och cubana kan vara det bästa någonsin.
Jag är litegranna kär i både känslan och allt vad som innefattade den och mina medresare samt hacibay med personal, cubanas personal, folkdans, happy hour, turkdans, båtresa, plankstek, efes och cha cha slide har förgyllt resan till dess fulla grad.

Det finns mycket att säga om Turkar, men mina fördomar är fullständigt gone och jag älskar både landet och dem.
-
And now and now and now,
are you ready for the big show?
ta mig tillbaka.


Kommentarer
Postat av: anna

hahahaha! Jag delar dina känslor här!

2008-10-07 @ 13:48:58
URL: http://annaholmqvist1.blogg.se/
Postat av: Petra

Anna vad gjor du anna?

2008-10-07 @ 20:01:41
URL: http://limaverde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0