Förgylld

Jag äger just nu 5 kilo godis och en Darin-dvd,
en singelring som jag så nyligen gjort en stor uppståndelse mot, vilket kan anses vara ganska komiskt vill jag tänka mig. Men å andra sidan är Petra, Alec och Magda ganska komiska sådär.
Så komiska att dom köpt en för liten ring så att jag nu i efterhand insett att jag inte får av den, ens med tvål.
Det ser alltså ut som om jag tekiskt sett kommer att vara singel, för alltid.
Men djungeln är stor, som dom säger.

Jag har dessutom gjort mig förtjänt av en vattenpipa, en sjungande blomma, vackra smycken och sexiga underkläder, snygga vinglas, juloratoriet och en playboy-modellll.

Tänka sig vilka vackra vänner jag har.
Verkligen.

Kommentarer
Postat av: alec

haha min du kan ju byta ut den raring ;) jag har kvittot.. fast du får ju inte av den ;) hahah

2008-09-07 @ 15:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0