Success

Tanken slog mig att jag faktiskt har tagit tag i mitt liv och känner mig därför värdig en eloge.

Det är inte ofta det händer nu-för-tiden vill jag tänka mig och därför vill jag hemskt gärna tråka ut er genom att berätta att jag har börjat med mitt körkort och är på god väg dessutom!

Jag har dessutom fått besked om att jag från och med i Oktober månad ska återgå till köttmarknadens festligheter mest för att du ska få en bra julafton men också för att jag ska ha råd med att leva.
-
Nu när jag ändå är i full gång med att berömma mig själv så kan jag passa på att meddela framförallt Alec och Petra om hur duktig jag varit idag och gjort av med den ångest som förföljt mig under de senaste åren.
Om den försvinner helt vet jag dock inte förrän om ytterligare en tid men tanken om att jag faktiskt tog tag i problemet är värd att nämnas.

Nu fattas bara ett träningskort sen förtjänar jag faktiskt denna uppsats och då kan jag och hela världen vara nöjd.
Innan dess tänker jag dock fortsätta mitt liv i samma deprimerande alkoholisering och supa mig full tillsammans med min livskamrat, Linz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0