Stockholm - " Det må jag säjja "



En paus från det omtalade röv-Kristianstad var precis vad man behövde,
även om onsdagens utgång var helt galen med lite diagonalen och ett vilseledande homoantydande på Bonken, cykeltur till Åsum, lekande barn i duschen, busstaxi för två pers, japan-musik, borttappade nycklar i parken, svettig korvdressing och icke-baconkorv.

För att göra en lång historia kort så kan man enkelt säga att jag skrattat mer än på länge under hela resan , 
både åt stockholms alla "se på mig , brudar" men även åt Linn och Klara som båda förgyllt resan för mig.  
Det var fest fram tills morgon och jag tror inte man kan trivas bättre än så.

Delar av resan att bära med sig bortsett från det underbara sällskapet, kan vara det oerhört impompetenta telefonsamtalet från tjejen som "dont agreeee liksom", men även Pontus mecka feckes inflyttingsfest, störiga Måns med väskan och usla raggningsrepliker, "Jag vill ju bli naaaaajs liksom " killen, rökpaus mitt i kungsholmen, saboterat glas, högtryckstvätt i trappan, världens största kanelbulle men världens minsta penis, stureplan och spaybar, 14.5 åldern, turkie-raggning, jag har aldrig, kebab ( observera att CPLINN fick sin gratis då jag fick betala extra för min), vin, MTVdans och pipa.  

Fantastiska vistelse.
Jag saknar det redan lite. Lite




Lägg märke till hur blöt trappan är.
Det sjuka är att den verkligen var snustorr innan vi våldgästade den.









Golvsnusk


En segrande Linn efter en omtumlande men sexig dans till "Stars in her eyes".


Ett dansande försök till låten "Who the hell are you" kombinerat med lite Anna-inspirerande "fram sida bak" - moves gillades.


Trots snobberiet så var denna lilla resa fullt värdig och tanken finns om ett återbesök snarast.
Jag vill dock tillägga att på fredag är det fest som i FETE och om en månad reser vi härifrån,
WOHO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0