Behöver jag en rubrik längre

Att vakna upp idag kan ha varit det största misstaget jag begått.

Nog med att jag satt mitt alarm på 06.30 eftersom att jag idag skulle genomföra min första arbetsdag på 5 hela veckor,
men också så började dagen dåligt redan från start.

Så som busskrash halvvägs till Resecentrum, försening och pådröjning till dess fulla grad, förlorade busspengar då bussbytet skulle ske, frustrerande men mest irriterande studenter och hala resegolv,
ännu en buss åt helvete och en timmes försening till jobbet.

Väl på jobbet sedan hade jag fångat upp sveriges mest brutala humörsvängningar och som pricken över i:et fungerade inte mina fingeravtryck som de borde och ytterligare en timmes arbetstid förlorades.

Så åter till den mening vars snarare blivit mitt motto,
the world make sense , again.


Kommentarer
Postat av: A

Trots alla motgångar som bara DU lyckas råka ut för så tycker jag att ditt levnadscitat passar utmärkt, men you're not how youre supposed to be heller ju så att :D

2008-09-16 @ 12:40:37
URL: http://liljehovs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0