Vilken skapelse!



Detta inlägg vill jag mena är för oss singlar som fortfarande lever ute på köttmarknaden men som längtar efter lite passion att lyfta upp tillvaron med!

Den starkt ljusblålysande lite lätt formgivna ringen för oss singlar är äntligen här och redo för att användas.
Nu kan vi äntligen gå med säkra kort och visa för omvärlden att vi inte har någon att dela vårt liv med men att vi mer än någonting annat i denna värld vill att det ska ske.

Singelringen,
här att bäras då fredagskvällen är kommen och man som singel känner sig redo för att än en gång ge sig ut på jakt efter kärleken. Det som förr brukade vara så svårt men som nu kommer bli en riktig hit med ringen på fingret.
Snart kommer ju alla singlar finna varandra vill jag tro och bara inom loppet av ett år kommer ringen inte ha någon funktion längre.




__________

Jag tänkte ge mig in till körskolan nu.
Men för att uppmärksamma omvärlden om att jag är 19 år, arbetslös och fortfarande körkosrtsoskuld så tänker jag sätta en designad lapp på min rygg med information om detta.
Jag är arbetslös, har knappt börjat med mitt körtkort och på fredag ska jag ut ENDAST för att ragga med en skylt och en ring på mitt finger.

THE WORLD MAKE SENSE AGAIN


_________________________







Jag vill tillägga och uppmärksamma Petra2 ,
grundaren till mitt namn "ångesttjejen",
att jag ber om ursäkt för mitt ännu en gång så ilskna inlägg men jag menar att det till och med finns en ikon som säger vem jag är och hur jag egentligen vill ha det är inte nog så patetiskt! 
MEN, som Alec hade sagt,
livet är för kort för sånt.
Och det har hon rätt i.  
 


Kommentarer
Postat av: alec

alexus plexus har alltid rätt , glöm gårdagen (hahahahaaaaa jag vill veta allt) och börja på den nya dagen ;D

2008-09-04 @ 11:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0