Vad fan är odsen undrar jaaaaag?



Jag står i en mils lång Willys-kö,
stressad av tiden som börjar rinna över den väl planerade tidsplanen,
fullt omringad av svettiga människor både runt, bakom och framför mig med dess problem i form av  " Vilka kakor är sötast", eller "vilken chokladkaka är det mest choklad i"?
Jag försökte lite smidigt smita förbi dem eftersom att de varken stod i eller utanför kön men varje gång jag gav mig in på det så vände dom två röven till och grymtade som svin för att markera att "detta är vår plats idiotjävel"!

Helst av allt ville jag bara skrika "Ställ dig utanför kön om du inte kan ta ett beslut om vad som kommer göra dig fetare än vad du redan är, för jag har BRÅTTOM idiotjävel!"
Men å andra sidan så vart det väl bara att bita ihop eftersom att jag ganska snabbt insåg hur det hade räckt att dom bara satt sig på mig och jag hade dött på plats. Därför kände jag att bara hålla käften och räkna får i huvudet framför att get my self killed, verkade mest relevant.

Väl sedan då sockermissbrukarna tagit ett beslut och lyckats bli klara så blev det äntligen min tur.
DOCK, av någon anledning måste jag har blivit fullkomligt överexalterad av det eftersom att jag i ett enda kliv tog mig fram 1 meter MEN stupar i farten och slår huvudet i disken!
VA FAN?! (Ja det gjorde skitont så in i helvete jävla kortmaskin!)

Bredvid mig står fortfarande barnet till svin-familjen kvar och skrattar åt mig som ett grymtande litet skitsvin och det tro väl fan att hon inte slutar heller!
ALLTSÅ, jag har aldrig varit med om ett starkare hånflin någonsin och då jag i samma veva får syn på att svin-mamman också skrattar sin lungor ur sig så urartade VERKLIGEN hjärnan på mig!
SÅ, jag kan ha råkat till och med skrämma mig själv i denna stund en aning då jag skreeeeek ut, dock VERKLIGEN utan att tänka efter, "DITT FETA HELVETE! Det går fan inte att avgöra könet på nån av er era jävla idioter! "

Alltså jag kan fortfarande inte begripa att jag verkligen skrek sådär åt dem som nog tveklöst hade kunnat döda mig, 
och inte heller släppa de minerna som satt sig i ansiktet på dem jävlarna efteråt.

MEN, som om detta drama inte vore nog?
Nej, det tro väl fan,
att när jag väl sedan skall lämna willys, och gärna på tre sekunder dessutom, så krampar min tå nåt så in i helvete mitt i utgången och jag snubblar så att jag råkar stämpla en väldigt mycket äldre dam mitt på foten!
Nu vart det verkligen för mycket på så kort tid och jag kände hur jag urartade fullkomligt. I samma stund vänder jag mig dessutom om och det första jag ser är svin-familjen som i en mötande blick blänger förbannat på mig!
Alltså tro mig när jag säger att den blicken hade kunnat döda!

Nu behöver jag en grogg och kanske en flaska vin,
för det här händer ju inte.
Odsen dom säger Wanja alltså,
verkligen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

"DITT FETA HELVETE! Det går fan inte att avgöra könet på nån av er era jävla idioter! "



GULD!

2008-09-06 @ 20:54:18
URL: http://jkfashion.blogspot.com
Postat av: Petra

mahahahahahaahahahah.



Detta är en av anledningarna till att jag älskar dig.

2008-09-07 @ 13:54:33
URL: http://limaverde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0