Lite finare, lite bättre.



Starbucks kaffe kan slå det mesta i kaffeväg, trots att det känns som en given kliché att just dom skulle vara bättre.
Garages seconhandstore är ett mysigt påhitt men med värdelös personal. Jag förstår liksom inte meningen med att man för sin princips skull envisas med att fortsätta prata tyska när man är fullt medveten om att vi absolut inte förstår nånting. Då måste man vara en ytligt finslipad modebög ganska långt ut i fingertopparna.

Nu har jag gjort min insats i detta land och köpt en "I love Berlin", tröja, mest för att det är sant och för att sån är jag. Linn är lite sån hon också så hon fick en hon med. Hon är dessutom en flitig en, som gjort upp planer för de närmsta två veckorna, då vi får fint besök av Alec den store.
En planering som bland annat innefattar det efterlängtade vaxmuseet som jag troligtvis tjatat sönder henne om, bowling, secondhand, Alexanderplatz, White trash och Charlottenborg. Dvs. "Challan", fast på ett annat sätt.

På lördag är det allas jävla hjärtans dag, vilket vanligtvis är en dag jag avskyr och hatar, men valt att låta bli i år. Detta av två enkla anledningar. 1. Jag kommer spendera den tillsammans med Linn. och 2. Jag kommer spendera den tillsammans med Linn.

Med det sagt behöver jag väl egentligen bara säga att på tisdag händer det på riktigt och att jag inte kunde längta nog.




 


Kommentarer
Postat av: LINN

och 3) för att du är dubbel

2009-02-13 @ 16:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0