"I bumped in a Discotek"



__________________________________________________________________

- I thrilled in a discotek!
- HAHAHAHHA, vad gjorde du Alec?
- Sluta skratta. Jag trillade, men jag vet att det betyder grilla!
- HAHAHAHHAHAHA! VAA?! HAHAH !

Alec står verkligen för humorn i detta hushåll och jag vet inte hur mycker mer jag kommer klara av att höra alltså.
Älskade unge, du är så jeeevla söt.
___________________________________________________________________

Jag har knappt ord till några större uppsatser om hur liviiin the dreams utspelar sig här i Berlin just nu, så jag kör på en bildkliché och låter dem tala för sina tusen ord.







Ni önskar.


Jag och Madonna har en theaaaaing ! Du önskar att det var du, det vet jag.


Alec önskar också .


Och Linn vann ett pris.
________________________________________________________________
Ölfiest, öl-lekar, ölstraff och öl.






Jag sminkade Yves och han blev az-nöjd.




_______________________________________________________________



Livin the dream, wohooooooooooooooo.


Kommentarer
Postat av: jamei

haha fan va linn ser badass ut på alla bilder. och jag gillar sista bilden på er . pusspuss

2009-02-27 @ 02:42:37
Postat av: Petra

Åhh, jag älskar dig och saknar dig. Jag vill också vara vara i berlin nu litegranne. Eller iallafall någonstans med er.

2009-02-27 @ 06:36:06
URL: http://limaverde.blogg.se/
Postat av: A

Gött att seeeeeeee!

2009-02-27 @ 16:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0