L

Nackdelen med att kunna ta sig runt om Berlin på några få minuter är trängseln och alla giriga människor som alla ska stå först i kön. Konsekvenserna blir dramatiska och inte minst oönskade då man besitter ett kasst immunförsvar.
Ser man sig omkring så står någon och hostar bredvid en samtidigt som den andra snyter sig i ett redan använt papper.
Inte är det väl konstigt då att man blir sjuk.  

Berlin har på många sätt en tendens till att urskilja sig från andra städer.
Det ligger en viss charm i det oändliga öldrickandet före lunch och i invånarnas dagliga Donutsfrosseri.






Man blir liksom en del av det.

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag saknar saknar saknar dig.



För att jag och Alec har planerat nu, och du är så med på planerna :D

2009-02-02 @ 23:04:26
URL: http://limaverde.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej jag svarar i min egen blogg och det är coolt. MEN VAD FÖR PLANER ? jag är alltid på. Aldrig finns inte !

2009-02-03 @ 00:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0