FETT NÖJD.SE

Idag har jag ljugit litegranne, mest för att jag var tvungen och inte riktigt kunde låta bli, men framförallt för att jag ska kunna få äran att med ett stort leende på läpparna nu säga, IN YOUR FACE EMMY! 

Linn och Alec var inte riktigt lika pepp på mitt mission om att berätta för självaste Bill Kaulitz att vi älskar honom och Tokio Hotel nästan mest i välden för att få ta ett foto tillsammans med honom. Idén om att kunna bevisa att jag faktiskt träffat honom tog verkligen över mig fullständigt och i samma stund som tanken kom for jag fram till den svartklädda tjejkillen och blev plötsligt en av alla världens emoavgudande T.H fan.
Jag måste dock erkänna att jag trodde det skulle bli en enkel match att vinna över tysklands smygbög men där hade jag definitivt fel. Han var minsann en jävligt otrevlig sate för den klädseln men efter mycket tjat och ännu mer fjäsk så blev mitt mission completed.



Så jävla nöjd är jag,
trots att idioten inte kunde kolla in i kameran.


Kommentarer
Postat av: alec

varf;r kommenterar ingen?? vi träffade ju honom ;)

2009-02-26 @ 03:38:13
URL: http://alece.blogg.se/
Postat av: Petra-Mitt liv i USA

Hah, du är så dauulig :P

2009-02-26 @ 03:57:05
URL: http://limaverde.blogg.se/
Postat av: A

Hahahahahaa.

2009-02-26 @ 21:49:36
Postat av: emmy

HAHA JAG HATAR DIG !



Han ser lite stel ut dock ;)

2009-03-03 @ 16:58:12
URL: http://emmyalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0