Live your life

 

En fantastisk låt jag vill tilldela alla mina älskade vänner som jag tvingas ta avsked av nu när utsidan av Kristianstad har kallat.
Jag älskar er.






( Tack förresten Mamma-Anki för din fina kommentar! Den ska jag ta med mig. För övrigt så tycker jag att du kan hälsa Lottisen att jag saknar henne och scan en massa också, dvs, om hon inte lyckas läsa detta själv. Ni kan dessutom få slå Kalid litegranne och fråga honom vad han disskuterat med den lille tysken för det känns ganska otryggt att veta att han den allspråkiga saten minglar runt på deras sida av lokalen ! Jag menar Kalid är inte värst pålitlig och jag vill gärna kunna återkomma en dag till scan utan att behöva skämmas mössan av mig.
Ja, ni känner ju honom också. Livet med Kalid är en risk, inte helst för öronen.  
Fast efter tillsägelsen kan ni få ge honom en kram så att han inte blir allt för olycklig. Jag saknar ju faktiskt till och med det lilla fanskapet, nu när mina öron läkt.
Nej, nu känner jag lite att det är tid för mig att avrunda eftersom att detta blev lite mer av ett brev än inlägg.
Sköt om er, som man säger. )

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej vännen!

Jag saknar dig också, hoppas att allt går väl för dig nu när du ska ut och resa och att det inte är någon allvarlig åkomma du har fått. Och du, glöm nu inte att sätta ner foten och stå upp för vad du tycker.

Kram Lotta

2009-01-14 @ 02:37:31
Postat av: Anonym

:( don't go

2009-01-16 @ 12:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0