SMÄRTA

Okej dethär är outhärdligt och fruktansvärt!
Jag befinner mig just nu i en fas där jag varken kan öppna munnen eller ha den stängd utan att hela truten dunkar i takt av smärta!
Fruktanvärda helvete! Jag har aldrig varit med om något så smärtfullt någonsin! Min kind dunkar, svullnar och värker. Min tunga är öm och likaså mina läppar. Svullna och röda. Halsen har svullnat upp och det smärtar när jag sväljer. Mitt tandkött spricker och det blöder.
Jag ser helt ärligt ut som en röd marshmallow.

En moderniserad form av resfeber tänker jag, eller vad tusan är det som attakerat mig plötsligt?
Mirakelpiller tack, innan jag förlorar medvetandet fullkomligt!
AJ!


Kommentarer
Postat av: ditte

när åker du då w?:/

2009-01-14 @ 11:26:10
URL: http://diitts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0