Grammisgala

Den senaste veckan har varit fartfylld och spexad till max.
Grammisgalan går nu att avchecka från "the what to do list " och som en födelsedags-överraskning för Moa så togs den med storm.
Det är en enormt stor upplevelse att befinna sig bara några meter från de svenska pop och alkoholiserade kändiskarna. Jag måste ge en eloge till dagens teknik för att man med den lyckas förfina ett sådant fylleslag till en någorlunda proportionell föreställning.
Jag förstår dock inte riktigt grejen med att styla Takidas "Robert" till en exemplarisk clock work orange och inte riktigt heller valet av vinnande låt- jenny let me love you med E.M.D. Vad hände liksom med Winnerbäck och Timbuktu ?
Men hur som helst så blev jag mycket nöjd över både Timo och Inflames framträdanden och jag måste erkänna att se Robyn live var inte heller smutskastning.
Ett litet tillägg om Grys fruktansvärda kjol måste dock tilläggas.






Vägen till huvudstaden och Grammis vart dock en oerhört lång trip inte bara för snön och rökberoendet, utan även på grund av den 1 timmes långa bilkön som vi fick uthärda i Södertälje. Planerna fick därför omplaneras och slutligen stod vi parkerade utanför globen och trängandes inne på Shells toalett för ett galaombyte.
Kvällen efter Grammis fortsatte sedan i skrapan och två barer på söder där jag förlorade mig själv till alkoholen och lät en öl spricka i min hand.
Tack för detta kalaset, som man säger.


Kommentarer
Postat av: A

"lät" en öl spricka min hand. SÅ du hade iiiiinget med det att göra ;) HAHA?

2009-01-10 @ 22:23:59
Postat av: K

Ey, Takida är holy ground. Don´t mess. Annars, ditt skärsår skrev historia bejb!!! Tack för ett fint dygn!

2009-01-12 @ 20:45:02
URL: http://laveritedecouvert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0