compliment

William Blake skrev en gång,
" In the universe, there are things that are known, and things that are unknown,
and in between, there are doors. "

Mina sista steg i de vita stålhettorna och den charmiga nätkepan är nu tagna för den här gången. 
Tiden som scans "snövit" har nu nått sin ände,
och det var med stor sorg jag betalade min sista 23 kroners frukost denna morgon.

Men nästa steg är större,
nu flyttar jag till Berlin.
Det har varit en omtumlande vecka av häpnadsväckande överraskningar från var hörn.
Det nya året är en ny chans, en början på nånting nytt, i ovisshet och förhoppning,
fram tills dagen då snötvit blir kallad att återvända.

Dublin, Aupair och colorado, Grafic Design och skatare, Santa Monica, Berlin - Jag önskar er all lycka i världen.
Let's open that door, shall we ?

Kommentarer
Postat av: Petra

Åk inte ifrån mig, jag kommer att dö av sorg.

2009-01-06 @ 17:56:26
URL: http://limaverde.blogg.se/
Postat av: A

Yes we shall!

2009-01-06 @ 18:52:49
Postat av: miss J

bättre än så finnz ej! ÖÖPPNA DIN DÖRR OCH SÄG ATT DU VILL HA MIG HÄR! för nu kör viiiii

2009-01-08 @ 21:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0