Färgstarkt .

Tiden är svår att räkna när man befinner sig utanför sina vardagliga rutiner. Och inte minst så går den fortare.
En vecka i Berlin har gått och trots att tiden är våldsamt snabb så känns det som att jag varit här i ett år.
Jag antar att det dels beror på de rutiner som brytit sitt mönster och dels för att jag saknar mitt tidigare livsmotiv.
Men på samma sätt som jag saknar en fullsatt utekväll eller en varm coccochino så älskar jag att mixa färgerna och låta dem blandas.
Och resultatet av mitt nya mönsterskapande gör sig väl och utgör färger jag aldrig sett förrut.


Kanske är en förändring verkligen vad man behöver även om man trivs med gult som man alltid sett det. 









 


Kommentarer
Postat av: jamie

najs bruuuds! linn är red hed. its hawt!

2009-01-28 @ 15:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0