Greatfulllll.

Jag ar tacksam for att mitt liv ar sa valdigt fantastiskt underbart som det faktiskt ar. 
Jag har haft tur och det har du med. Vi har haft tur tillsammans och tilldelats ett liv dar vi har formagan att fantisera, dromma och forverkliga. Mitt liv ar min drom. Mitt liv kommer bli min drom. Mina tankar ar min verklighet.
Jag ar evigt tacksam. 


Livet kanns sa mycket enklare nar tanken ar enkel. 
Nyckeln till framgang och valmaende ar tacksamheten och kanslan av att redan ha allt det man kan onska. Det tror jag pa.

Eddie Vedder ar otrolig forresten. Fruktansvart bra och denna laten ar nog nastan bast just nu. 
Och just det,
jag har klippt av allt mitt har ocksa. 
Tack. 
( Javla franska tangentbord forresten ) 


Kommentarer
Postat av: alec

har du klippt page? Jag vill se! eller hur kort är det? ihhh :D

2009-03-10 @ 17:19:28
Postat av: linn G

HAR DU GJORT DET NU IDIOT???? HAR DU FARGAT OCKSA?????? JAG HAR ENGELSKA PA MITT TANGENTBORD OCH JAG ORKAR INTE ANDRA!!!! HEHEHEEH.

2009-03-10 @ 18:51:48
Postat av: james

har du klippt av ditt hår så vill jag köpa det, för mitt har inte växt bara blitt kortare .

2009-03-10 @ 21:40:06
Postat av: Anonym

no ceilling eller vafan den heter är en av hans bästa, sett filmen?

2009-03-11 @ 00:52:57
Postat av: Lotta

En bild på dig hade varit kul :)

2009-03-11 @ 01:06:48
Postat av: Lotta

Fick precis en trevlig information om att du hade sökt jobb hos mig i sommar, så om inte förr så ses vi då

Kram Lotta

2009-03-12 @ 15:24:15
Postat av: soffi!

JAG VILL SE HÅRET !

2009-03-12 @ 18:55:30
URL: http://fisfia.webblogg.se/
Postat av: Wanja

LOTTA ! haha. Det ar ett rent noje att kunna gladja andra bara genom min enkla existens och aven tanken om att fa atervanda till er glada livknegare pa scanish snart. Jag aker hem i slutet av denna manaden sa om nagon skulle raka fastna i fettrimmern eller bara trottna pa knivarna sa ar jag mest bara ett samtal ivag. hihi

2009-03-15 @ 21:03:07
Postat av: Anonym

LOTTA ! haha. Det ar ett rent noje att kunna gladja andra bara genom min enkla existens och aven tanken om att fa atervanda till er glada livknegare pa scanish snart. Jag aker hem i slutet av denna manaden sa om nagon skulle raka fastna i fettrimmern eller bara trottna pa knivarna sa ar jag mest bara ett samtal ivag. hihi

2009-03-15 @ 21:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0