H

Vi har förlorat vårt rum till en spansk kameraman och tvingas nu sova 4 stycken i ett rum med endast en madrass och en soffa som är lika stor som en spjälsäng. Vår packning har dessutom tagit upp hela rummet och jag kommer aldrig få med mig allt hem igen. Det är svårt att röra sig, men känslan är ganska gemytlig.
Dock har nattens spökhistorier skrämt livet ur oss och jag tror bestämt på att det finns spöken i denna byggnad. Det finns ingen annan förklaring till varför en unge skriker varje jävla natt. Det fungerar inte riktigt så.


Kommentarer
Postat av: blondinbellas bitach

du är zåååå het!

2009-03-03 @ 15:17:20
Postat av: You better know who!!!

MEN DIN PAJAS KOM HEM!!!!!!!! :D :D :D

Jag saknar dig också som faaaaaaaaaaaaan och jag behöver hjälp att stadga mina tankar och avreagera mig från alla blåsta fucks som bor här!! :D :D

2009-03-07 @ 12:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0