Hej varlden.

- Storleken har ingen betydelse och det har inte tiden heller! 

Jag orkar inte att jag alltid ska oppna upp min forsta fras infor nya manniskor med nanting sa idiotiskt att jag tvingas skammas min klumpigt feta rov ur mig ! Varfor i helvete fick jag for mig att beskriva universum pa det sattet ? ( Ja det var en annorlunda diskussion och fragan kom upp).
Annu en gang har jag bevisat for fransmannen att jag ar en svensk idiot . 
Grattis till mig och mitt valdigt korta har. - Ocksa nanting jag borde tankt igenom forst men tydligen sa hann jag inte med det heller. 
( Nu later jag kanske bitter men egentligen ar jag bara sarkastisk och javligt glad for ovrigt)

Jag har testat pa vaxning idag ocksa forresten. Satans javlar saaatan, vad vi females ska behova lida for detta samhallsideal! 
Vi kunde i varje fall fotts utan har pa benen om det nu ar meningen att vi inte ska ha nat sant dar. 

PS , eftersom att det ar sa man sager : Ni ska fa en bild sa fort jag hittar min kamera och lar mig hur denna valdigt lustiga franska data fungerar) 
DS, for sa sager man ocksa. 



Kommentarer
Postat av: Petra

Fan Wanja. Jag gråter litegrann på riktigt nu. Det är så mycket jag måste berätta för dig. Och då menar jag massor. Det känns inte bra att du är ovetande om allt det som hänt.



Fan Wanja. När kommer du till mig.

2009-03-12 @ 22:23:39
URL: http://limaverde.blogg.se/
Postat av: alec

haha jag är klar med vännerrrrr! NÄR KOMMER DU? hör du av dig? för jag vill ju möta dig och hämta dig !!! :) PUSS MIN SAKNADE!

2009-03-14 @ 15:29:23
Postat av: A

Du är fan go. Som - Je ne sais Pais!

2009-03-14 @ 16:14:46
Postat av: alec

"för jag har sången i ögonen och...." eller nåt sånt! MISS YOUUU!

2009-03-15 @ 15:30:08
Postat av: Wanja

haha . ALEC !

Jag maste prata med dig om nar jag kommer for jag har en liten plaaaaaan ! I`LL GIVE YOU A CALL BABY

2009-03-16 @ 11:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0